Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Tuesday, 29 July 2014

Vykort från Gotland!

Thomas och jag och Jeanie är på Gotland. Vi har hyrt ett gammalt torp ett par mil utanför Visby. Vi är omringade av kohagar och tampas med fluginvasioner- frånsett det har vi det toppen.
Gotland är rasande vackert. Jag går på ett yogaläger om dagarna - medan Thomas och jycken hänger på stranden och slappar och tjyväter glass när inte jag ser på.
Yogalägret är fantastiskt och jag vill berätta allt om det - men känner mig stressad. Dels över internetuppkopplingen via Thomas telefon, dels för att jag ska upp halv sju i morgon för ett två timmars yogapass. Här får ni lite bilder så länge!

Stygg knapp. Byt ut ditt gravida åbäke, ba'!
..och apropå gravida åbäken..
tycker jag ser rolig ut med den där gravida kaggen.
inte så snyggt. måste kanske överväga mina klädval
från och med nu..
Första gången jag bär shorts offentligt sedan jag var 15. Shorts revisited 25 år senare!
Jag skojar inte. Lite obekvämt, men jag vänjer mig. Har svårt för att vara
avklädd.

inte jordens bästa bild - med så luden! jag vill gosa!
stenar.
strandliv.

No comments:

Post a Comment