Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Thursday, 31 July 2014

sommarparty på stranden.

Har haft en sådan himla fin dag idag. Har förälskat mig fullständigt i Gotland och att vara på semester. Det var yogalägrets sista dag, även om det känns sorgligt så tror jag inte att jag hade klarat så mycket mer. Jag har träningsvärk i både kropp och själ. 

Vi har klättrat runt bland raukar och hittade världen underbaraste strand. Och för en stund när jag låg där så kände jag mig som lyckligast i hela världen. Att livet, just där och då, var fulländat. Vi badade, jag fotade sandkorn, lade min första mandala och Thomas byggde monument av vita stenar. 

Här kommer dagens bildbomb:


Kanske just här lyckligast i universum.
- ställ dig i grenklykan!
-varför då?
- det blir en jätterolig bild!
-ok.

Rolig?
Sötaste hunden - motvilligaste modellen.  


Fint va'? Att vi har vandrat omkring i ett gammalt korallrev idag.
Idag kändes vattnet inte särskilt tropiskt..
sandkorn. ser de inte lite.. tropiska ut?

allt är förgängligt.
Thomas filosoferar kring livets förgänglighet. 
svala. tror jag. sabla vacker.


No comments:

Post a Comment