Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Wednesday, 30 July 2014

regn och råg

Ha! Nu ska jag tråka ut er med ännu fler bilder. Idag var Gotland regnigt, då har en tid att pyssla med sånt här trams:

Regn
..och en jädra massa råg! 


Har typ tre uppkopplade minuter på mig att posta en blogg - därför blir jag lite fåordig. Det är inte hela sanningen - för jag är tröttare än någonsin efter tre-fyra timmars yogapass/dag. Jag går omkring som en vandrande träningsvärk och känner mig faktiskt lite grinig.
Så här trött ser en ut i skrivande stund efter tre dagars yoga-läger:


I morgon är lägrets sista dag, och jag - trots att jag är helt slut - sörjer det. Det har varit underbart på många vis. Fast sista yogapasset idag var tufft - jag pendlande mellan intensiv meditation och aggressivt chokladsug. Marabou-loggor och smarriga praliner ven i huvudkaoset. I morgon när lägre är över ska jag få choklad. Och kanske en saffranspannkaka.

No comments:

Post a Comment