Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Thursday, 31 July 2014

finbesök

Här är några av de figurer som gästat vår tomt under veckan:

Världens raraste hönsfamilj
jordens sötaste kotte
stöddige kalkonen, som i sällskap av sitt crew går
till anfall. Jag har lite respekt för'om här..
Älskar tuppar. Jag ska snart, snart ha höns. Så
är det bara. 
Just strut.. jag är säker på att det är preeecis så här King Tuff
menar! Älskar stilen. Så där vill jag kunna gå. Som om jag ägde
hela Martenbo.

Nu ska jag iväg på yogalägrets sista dag. Och i morgon ska jag rida! Yay! Säg inget till mamma,
jag är inte säker på att hon blir överförtjust, eftersom jag är gravid och allt..

No comments:

Post a Comment